Zapisz się na Newsletter: "Zoom na HR" Zapisz się
  • Home
  • Polityka prywatności

Polityka Prywatności

dla osób odwiedzających strony internetowe spółek z Grupy LeasingTeam i korzystających z oferowanych przez nie możliwości.

Wymagana przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i ady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -RODO

ADMINISTRATORZY DANYCH OSOBOWYCH

Spółki tworzące Grupę LeasingTeam, tj.:

  1. LeasingTeam sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 246710, NIP 1231069185;
  2. LeasingTeam Professional sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 397410, NIP 5361909208;
  3. LeasingTeam Brand Managment sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 550844, NIP 9512390546;
  4. LeasingTeam Outsourcing sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 344462, NIP 9512302358;
  5. IT LeasingTeam sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 570690, NIP 5213703573;
  6. LeasingTeam International sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 1010553, NIP 8992734079;
  7. Talentpoint sp. z o.o. – ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 458891, NIP 5361913552;
  8. LeasingTeam Oddział Północ sp. z o.o. – ul. Jarosława Dąbrowskiego 15/3, 83-110 Tczew, KRS 948368, NIP 5932631032;
  9. LeasingTeam GmbH z siedzibą w Berlinie – Potsdamer Platz 10, 10785 Berlin, wpisana do niemieckiego rejestru handlowego pod numerem: HRB 246021 B;
  10. LeasingTeam s.r.o. z siedzibą w Ostrawie – Křížkovského 617/10, Muglinov, 712 00 Ostrava, numer identyfikacyjny 17618321.

przyjęły model współadministrowania danymi osobowymi w celu prowadzenia szeroko pojętych działań marketingowych oraz innych działań prowadzących do pozyskiwania kontrahentów, a także w celu prowadzenia procesów rekrutacji (Klauzula informacyjna dotycząca procesów rekrutacji dostępna tutaj). Wymienione spółki określane są dalej łącznie jako „Współadministratorzy”, a osobno „Administrator”.

Współadministratorzy prowadzą działalność w branży szeroko pojętych usług związanych z zatrudnieniem (w szczególności oferując klientom usługę pracy tymczasowej, outsourcingu lub pośrednictwa w rekrutacji). Pokrewne obszary działania powodują, że Współadministratorzy są zainteresowani jednorodną bazą klientów, przez co dodatkowo prowadząc działania marketingowe promujące własne usługi promują również innych Współadministratorów. Stąd przyjęty model współadministrowania danymi, opisany poniżej.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Współadministratorzy wyznaczyli jednego Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować telefonicznie, pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną:

tel. +48 698978143
e-mail: iod@leasingteam.pl
adres: ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, z dopiskiem wskazującym na nazwę dowolnego Administratora.

PODSTAWOWE ZASADY WSPÓŁADMINISTROWANIA DANYMI

Każdy ze Współadministratorów przetwarza dane w tym samym celu, tj. w celu poszerzania bazy kontrahentów, promowania swojej działalności i budowania swoje renomy (a przez to wzmacniania działalności i renomy także innych Współadministratorów), w tym poprzez oferowanie użytkownikom stron internetowych prezentujących Grupę LeasingTeam.

W ramach zawartego porozumienia o współadministrowaniu zgodnie z art. 26 RODO, każdy Administrator jest odpowiedzialny za:

  1. wykonywanie obowiązków informacyjnych wobec osób, których dane dotyczą,
  2. udzielanie odpowiedzi osobom, których dane dotyczą w zakresie ich żądania,
  3. zapewnienie poufności danych,
  4. zapewnienie dostępu do danych wyłącznie osobom upoważnionym,
  5. przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków i żądań zgłoszonych w związku z RODO zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  6. prowadzenie komunikacji z podmiotami danych w sprawie uprawnień wynikających z RODO zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  7. prawidłową realizację procedur ustanowionych w związku z RODO,
  8. zawiadamianie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i podmiotów danych o naruszeniach ochrony danych osobowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami.

LeasingTeam sp. z o.o. jest odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych.

IT LeasingTeam sp. z o.o. zajmuje się: a) dostarczaniem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej, b) nadawaniem/odbieraniem uprawnień do systemów wykorzystywanych przez Administratorów, c) przechowywaniem danych, d) implementowaniem zabezpieczeń technicznych, e) obsługą serwerów oraz f) tworzeniem kopii zapasowych.

TalentPoint sp. z o.o. odpowiada za obsługę programu TalentPoint. który jest autorskim systemem wspierającym obsługę kadrowo-administracyjną pracowników i współpracowników w Grupie LeasingTeam. TalentPoint zapewnia bieżący dostęp on-line do danych pracowników i współpracowników oraz pozwala m.in. na sprawną obsługę wniosków urlopowych, ewidencję absencji, ewidencję czasu pracy, dostęp do zaświadczeń o zatrudnieniu, pasków płac, deklaracji PIT.

LeasingTeam Brand Management sp. z o.o. odpowiada za marketing oraz promocję produktów i usług Grupy LeasingTeam, w tym za realizację usług marketingu bezpośredniego.

Niezależnie od powyższego podziału obowiązków, każdy Współadministrator może prowadzić samodzielne działania marketingowe, odpowiadając wtedy za ich skutki. Ponadto, każdy Współadministrator odpowiada tak za samo za należyte i zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.

Wszelkie wnioski i żądania związane z przetwarzaniem danych można kierować do dowolnego ze Współadministratorów.

CELE, PODSTAWY I CZAS PRZETWARZANIA

Dane osobowe udostępnione za pośrednictwem FORMULARZY KONTAKTOWYCH (w tym służących składaniu zapytań ofertowych) przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie Współdministratorów, za który należy uznać:
  2. przetwarzanie danych w celach związanych z realizacją przesłanego zapytania/zgłoszenia oraz ewentualnego dalszego kontaktu;
  3. przetwarzanie danych na wypadek prawnej potrzeby dochodzenia roszczeń bądź obrony przed roszczeniami;
  4. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie wyrażonej zgody w celach związanych z realizacją innych działań marketingowych lub przesyłania ofert (informacji) handlowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość czy realizacji uzgodnionych działań marketingowych/handlowych.

W powyższym zakresie dane będą przechowywane do czasu złożenia przez osobę, której dane dotyczą, umotywowanego sprzeciwu co do takiego przetwarzania bądź cofnięcia udzielonej zgody, wydłużonego o czas realizacji złożonego żądania w powyższym zakresie, max. do 30 dni.

W przypadku formularzy kontaktowych niezwiązanych ze zgodą na realizację innych działań marketingowych lub przesyłanie ofert handlowych, dane kontaktowe będą przetwarzane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a po zakończeniu kontaktu maksymalnie do 2 lat.

W każdym razie dane przetwarzane w celu wskazanym w pkt. 1 lit. b) będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia, ale nie dłużej, niż 7 lat.

Dane osobowe udostępnione w celu zapisu na NEWSLETTER przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie wyrażonej zgody w celach związanych z realizacją tego działania marketingowego;
  2. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie Współdministratorów, za który należy uznać przetwarzanie danych na wypadek prawnej potrzeby dochodzenia roszczeń bądź obrony przed roszczeniami.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji wysyłki newslettera.

W powyższym zakresie dane będą przechowywane do czasu cofnięcia udzielonej zgody na otrzymywanie newslettera, wydłużonego o czas realizacji złożonego żądania w powyższym zakresie, max. do 30 dni.

W każdym razie dane przetwarzane w celu wskazanym w pkt. 2 będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia, ale nie dłużej, niż 7 lat.

Wszystkie dane osobowe, o których mowa powyżej, w ograniczonym zakresie mogą być także przetwarzane w celach ANALITYCZNYCH I STATYSTYCZNYCH na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie Współdministratorów.

W powyższym zakresie dane będą przechowywane do czasu złożenia przez osobę, której dane dotyczą, umotywowanego sprzeciwu co do takiego przetwarzania, wydłużonego o czas realizacji złożonego żądania w powyższym zakresie, max. do 30 dni, nie dłużej jednak, niż przez 10 lat.

Dane osobowe udostępnione w wyniku KORZYSTANIA PRZEZ UŻYTKOWNIKA ZE STRONY WWW któregokolwiek ze Współadministratorów pochodzące z tzw. plików cookies mogą być także przetwarzane w celach analitycznych i statystycznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie Współdministratorów. Więcej na temat wykorzystywanych plików cookies tutaj.

W powyższym zakresie dane będą przechowywane do czasu złożenia przez osobę, której dane dotyczą, umotywowanego sprzeciwu co do takiego przetwarzania, wydłużonego o czas realizacji złożonego żądania w powyższym zakresie, max. do 30 dni, nie dłużej jednak, niż przez 10 lat.

ODBIORCY DANYCH

Przetwarzane dane osobowe mogą być przekazywane: uprawnionym urzędom i organom państwowym oraz innym jednostkom na podstawie uzasadnionego wniosku; podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Współadministratorów, np.  dostawcom usług: IT, marketingowych, analitycznych, prawnych; a także klientom, na rzecz których dany Administrator świadczy usługę związaną z zapytaniem złożonym przez osobę, której dane dotyczą.

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Każdemu, czyje dane są przetwarzane, zgodnie z RODO przysługuje:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
  3. prawo do żądania usunięcia danych w przypadkach określonych przepisami;
  4. prawo cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  5. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych przepisami;
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przetwarzanych w oparciu o przesłankę uzasadnionego interesu Administratorów, co pozostaje bez wpływu na legalność przetwarzania do czasu uwzględnienia tego sprzeciwu;
  7. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

PROFILOWANIE I PRZETWARZANIE ZAUTOMATYZOWANE

Współadministratorzy nie przewidują profilowania ani zautomatyzowanego podejmowania decyzji na podstawie zebranych danych.

PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA OBSZAR EOG

Co do zasady, Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

Wyjątkiem może być przekazanie danych poza EOG w przypadku współpracy z dostawcami rozwiązań informatycznych zlokalizowanych poza EOG. W takim przypadku będą stosowane zabezpieczenia danych osobowych, o których mowa w art. 46-49 RODO np. w postaci standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską. W przypadku zaś przekazania danych do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, przekazanie opiera się na decyzji z dnia 28 czerwca 2021 r. wydanej przez Komisję Europejską i stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.