🎯Bezpłatny webinar: Wartościowanie stanowisk jako fundament jawności wynagrodzeń – uporządkuj płace, zanim zaczniesz je ujawniać! Zapisz się
Wideo

ESG w EB i EX - moda czy realna przewaga?

    Aby oglądać dalej, wypełnij formularz
    Pana/Pani dane osobowe zawarte w formularzu przetwarzane będą wyłącznie w celach kontaktowych, ofertowych lub marketingowych, analitycznych lub statystycznych przez spółki z Grupy LeasingTeam jako Współadministratorów. Więcej informacji o Współadministratorach, o przetwarzaniu danych osobowych oraz związanych z tym prawach dostępne w Polityce Prywatności.
    EB i EX to dziś nierozerwalny duet: wizerunek, który przyciąga, i doświadczenie, które zatrzymuje. Jeśli chcemy, by marki pracodawców były wiarygodne, musimy oprzeć je na realnym ESG, czyli liczbach, procesach i działaniach, a nie tylko hasłach. Kandydaci i pracownicy oczekują przejrzystości płac, równości szans, sensu, wpływu oraz spójności między deklaracjami a praktyką.

    Jak połączyć obszar ESG z employer brandingiem i employee experience tak, by stał się realną przewagą, a nie chwilową modą?

    O tym jak zbudować EVP oparte na trzech wymiarach (ekonomicznym, funkcjonalnym, emocjonalnym), jak mierzyć wiarygodność i jak unikać „washingów”, które niszczą zaufanie mówił Mateusz Jabłonowski, podczas konferencji HR makes a difference #2: Dlaczego zrównoważone organizacje to przyszłość rynku pracy.

    Z tego nagrania dowiesz się m.in.:

    Zrozumiesz, jak ESG zasila EB i EX: od pay transparency i stabilności zatrudnienia, przez równe procesy i bezpieczeństwo psychologiczne, po sens pracy i zgodność wartości.

    Dostaniesz ramę EVP × ESG (ekonomiczne – funkcjonalne – emocjonalne) z przykładami decyzji i komunikatów, które budują atrakcyjność i retencję, a nie tylko wyglądają dobrze w kampanii.

    Nauczysz się rozpoznawać i ograniczać green-/social-/rainbow-/woke-/purpose-washing w EB: co mówić, czego nie obiecywać i jakie dowody publikować, by uniknąć kontrastu między deklaracją a praktyką.

    Osadzisz działania w kontekście kluczowych regulacji (CSRD, CSDDD, Pay Transparency, sygnaliści) i trendów rynkowych (zaufanie do pracodawcy, oczekiwania Gen Z/Millennials), by łączyć zgodność z prawem z przewagą konkurencyjną.

    Autor webinaru
    k.wilga
    Prelegent
    Mateusz Jabłonowski
    Employer Branding & Communication Consultant